torsdag 21. september 2023

Presenning mørkevern brannhemmende & jutevev

Nå ble jeg litt gladere igjen, det finnes brannhemmende presenning, slik benytter jeg i alle fall fra kjørbrua og opp! Grønn er den også:-)


Lengde:
5000 mm
Bredde:
3000 mm
Materiale:
PVC
Vekt:
10 kg

- Presenning 4x6m, PVC 500 g/m² Grønn, Båtpresenning, Biloverdekning, Båtovertrekk - billigst! IKKE FLAMMEHEMMENDE!!!!

- DANCOVER PRESENNING 5X7M PVC 500 G/M² GRØNN, FLAMMEHEMMENDE

Presenning 5x7m, PVC 500 g/m² Grønn, Flammehemmende, Båtpresenning, Båtovertrekk.

- Presenning 4x6m, PVC 600 g/m² Grønn, Flammehemmende, Båtpresenning, Bilovertrekk

Dancover Presenning 4x6m, PVC 600g/m² Grønn, Flammehemmende

- Presenning 4x6m, PVC 500 g/m² Grønn, Båtpresenning, Biloverdekning, Båtovertrekk

Ja, jeg deler mørkevernet i to fra kjørbrua, og benytter denne brannhemmende presenningen derfra. Nedenfor benytter jeg vanlig sterk presenning med brannhemmende plater i skjøtene.

Så da sier jeg jammen at alle som vil, de kan komme hit og bygge mørkevern allikevel!

Vanlige presenninger COOP: https://www.obsbygg.no/sok?q=presenning

4x6 meter og 3x5 meter.

Dancover AS
Mobil 23 10 06 90
Telefon 23 10 06 90


Jutevev: Søk - Norlog AS https://www.norlog.no/search?q=jutevev

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar